waterballet

28 april 2014

HEt water komt uit grote zwarte tanks en deze raken wel eens leeg. De eerste dag had ik hier al gelijk kennis mee gemaakt .... het water was op toen ik wilde douchen en ik dacht nog oh oh als dit het straaltje is waarmee ik het de komende 2 weken moet doen dan wordt het wel heel erg behelpen. Maar gelukkig ook hier weer een oplosssing schakelaar omzetten en wachten totdat het water over de rand heen stroomt! Eitje toch!

Dus toen een paar dagen later het water weer op was wist ik wat te doen! Schakelaar omzetten en toen .... werd ik afgeleid en vergat ik te kijken wanneer de schakelaar weer uit moest. Ik kwam er pas achter toen ik voor het eerst even alleen was. Oeps ik had best wat water verspeeld maar er was nog een probleem vanuit een ander punt gutste het water eruit en welke kraan of schakelaar ik probeerde het bleef stromen. Toen mijn technische blik over de leidingen laten gaan en ik dacht er zou eigenlijk iets van een kraan aan dat uiteinde moeten zitten .... maar waar was die gebleven.... en ja hoor!! Die lag in het onkruid! En toen nog kraan op de leiding met het gutsende water! Gelukkig heeft NIEMAND dat gezien want ik zag er wat verwaterd uit nadat het gelukt was!!! En toen nog even operatie DUKE TAPE en klaar was Sjouke!! Ja echt een prima attribuut om mee te hebben!! Op zijn scoutings gefixed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerard:
    Hoi Sjouke;

Alle "nadelen" hebben ook weleens zijn voordelen; want de temperatuur is daar bij jou aardig warm en vriest Het niet ( - ;
    Groetjes; Gerard
  2. Ineke:
    28 april 2014
    hahaha... mooi verhaal Sjouk, ik had je wel eens in de weer willen zien met je schakelaar en je ductape..... waterverspiller :-)
    knuffel,
    Ineke
  3. Fransje:
    28 april 2014
    Wat mij betreft ben je geslaagd voor je loodgietersdiploma, haha, proficiat!
  4. Corry:
    28 april 2014
    leuke verhalen weer Sjouke, ga je ook nog naar de watervallen??
  5. Jeanet:
    28 april 2014
    Dit was een behoorlijk nat verhaal maar heel leuk!
  6. Kaar:
    Ha die Sjouk,

Heerlijk om al je belevenissen te lezen, vooral je droge humor:-) Je scoutingsverleden komt nog goed van pas! oplossingsgericht denken toch? Lieve groet uit Nieuwerkerk, je nicht!
  7. Pokie:
    29 april 2014
    hahah ik kan me de paniek voorstellen....je hebt hiermee een veertjes verdiend wegens boelkloedigheid uh koelbloedigheid ;-)
  8. Willeke:
    2 mei 2014
    Haha..... Top geregeld jij ;-)