warm

31 maart 2014

Dank voor dr reacties!!! Echt super leuk!!!

Gister zijn de mensen aangekomen die samen met mij de oriëntatie week doen. Joel uit Singapore studeert voor dierenarts en is in Thailand van de motorfiets gevallen en is daar door een hond gebeten dat zijn beste 'oorlogswonden'. Even tussen door het is echt geen overbodige luxe om rabiës inentingen te hebben! Er lopen. Hier erg veel honden en deze zijn ook ' s nachts actief en niet in stilte nee nee ikndenk dat de mensen hun hond ook uitkiezen op het lawaai wat ze maken :-) :-)  dus een dubbele dosis aan oordoppen had ik best mee kunnen nemen :-) maar geen nood alles is hier te koop dus dat vast ook. En .... Het begint ook al bijna te wennen!

Dan is er Mike uit new Zeeland. Politieman en hij heeft net een tocht van 16 dagen in de hymalaya gedaan. Dan komt er vanavond nog een Franse dame... Best lastig lijkt me dat, dat je aankomt en dan al gelijk met het programma gaat beginnen. Ik ben echt blij met de wen dagen.

Gister nog met de heren. Nu nog even mijn private bodyguards de straten verkend. We hebben toen ook ergens pizza gegeten met kip maar nu had ik ergens in deze dagen hompen vlees in de zon zien liggen en dacht nou die kip haal ik er nog even vanaf hihi ik heb nu nog het idee dat je overal diarree van kan krijgen. Ach er zal vast een moment komen dat ik gewoon restaurant eten vertrouw.

Ik was wat lui maar wat er toch wel in de tas is meegekomen is de lakenzak. Het leek me eerst wat vervelend zo,n mummy model maar .... Om het ene met het andere af te wegen is zo'nmummy model helemaal niet zo slecht.

Had ik al verteld dat een kamer genoot echt werkelijk al haar spullen over de ka er had verspreid hihi ik heb er een foto van gemaakt. Ze was vanaf vrijdag al bezig over wat orde in te krijgen en dat is vanmorgen gelukt:-)  vooral omdat er geen uitstel meer was, ze vertrok vandaag.

Vandaag de eerste opdracht van de oriëntatie week. We kregen 4 plaatsen die we moesten vinden en daarna een kaart maken hoe je via de ene plek naar de andere plek bent gelopen. Super leuke opdracht!!! Natuurlijk beetje vals gespeeld want bij 1 punt waren we gister al Geweest en we kennen de weg al zo goed :-) dat we dat wel konden overslaan :-) :-) :-) bij het laatste punt leek het nog een eindeloze weg terug maar na wat de weg vragen en goed Speur werk van Joel waren we binnen 10 minuten terug. Het laatste stuk was namelijk een deel van de vallei waar we vanaf het dakterras zicht op hebben. :-) en na 2.5 uur wandelen stond daar mijn eerste bordje rijst klaar mummie ik had een trek. Gelijk even les hoe je dat een beetje beschaafd met rechterhand naar binnenwerkt . je moet je duim gebruiken om het klontje/hapje naar binnen te schuiven.

Nu fijn nog even gratis internetten :-) en dan zo de berg weer op!!

Liefs!

1. Ben:
    31 maart 2014
    Ben zo benieuwd naar foto's....
  2. Germaine:
    31 maart 2014
    Super, leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Geniet er vooral van. Ik kijk uit naar je volgende verhaal.
    Liefs
  3. Jeanet:
    31 maart 2014
    Hoi Lieve Sjouke,wat een heerlijke reisverhalen al ga zo door kunnen we lekker mee genieten en het lijkt erop dat je geniet!!!!
    liefs
  4. Ineke:
    31 maart 2014
    Hééé Sjouke, wat een belevenissen allemaal. Je maakt volgens mij in één dag daar meer mee dan hier thuis :-). Fijn dat je leuke oriëntatie-maatjes hebt gekregen= altijd fijn. ENJOY!
  5. Pokie:
    1 april 2014
    Wat zei ik je: alles is daar ook te koop!!!! Ik geniet van je verhalen :-)
  6. Jeannette:
    1 april 2014
    Hoi Sjouke,
    De spits is eraf! Wat heerlijk dat we met je mee mogen reizen, op afstand! Ook leuk om te horen dat je dan wel alleen op reis gaat, maar daar niet als Remy rondloopt met alle enerverende belevenissen! Groetjes
  7. Miranda:
    5 april 2014
    Leuk hoor, je verhalen. Mooi uitzicht heb je, dan zit je net iets buiten de stad? Dicht bij Thamal? Want daar gebeurd het idd allemaal voor de toeristen.... Ik kijk uit naar je volgende verhaal en zal dan in de goede volgorde reageren ;-)
    Liefs, Miranda