oud en nieuw

15 april 2014

Zondag was het hier oudjaarsdag 2070 :-) . echt heel grappig dat men hier druk was met oud en nieuw en dat dat eigenlijk aan mij voorbij ging omdat het in mijn telling 'net' oud en nieuw is geweest. Zo zie je maar wat je gewend bent, dat leef je.

Om 0.00 uur naar dakterras gegaan om te kijken naar vuurwerk .. Heb 1 pijl gezien en de rest kon ik net niet zien. Lag er om 0.20 weer in en toen leek het echte vuurwerk los te barsten.. He jammer gemist :-) ! Wat ze hier wel doen is vuurwerk afsteken op 1 plek waar iedereen zich verzamelt. ' s morgens de filmpjes gezien. Prachtig net als in nl!!

Later die nacht kwamen er erg luidruchtige hotelgasten 'thuis'. Ik hoorde er 1 nog overgeven en daarna ging er een radio aan en door het glaasje op waren ze ook erg luidruchtig. Grrrrr lag ik me daar op te winden. Had achteraf gezien beter de ear plugs in kunnen doen maar nee ik ging me ermee bemoeien... De hoteleigenaar was ook al bezig met ze stil krijgen maar het lukte hem niet en hij hoopte dat het mij wel ging lukken..... Dat werd een beetje een vreemde conversatie en de meest nuchtere wilde gewoon niet luisteren en vond dat er geen probleem was. Werd ook wel beetje vervelend en zonder resultaat droop ik af. Iets later hoorde ik de vrouw des huizes en die heeft ze er uitgezet :-) :-) :-)  1 omdat ze aan het roken waren en 2 omdat er 1 illegaal was :-) ! Echt wat een dame is dat!!!!  Ik had eerder die dag een kopje thee met haar gedronken en toen vertelde ze me dat ze wat Hindi rituelen had aangepast tegen de wensen van haar familie :-)!!!?

En toen was het 2071!! Happy New Year!!!

1. Ben:
    Happy New year
  2. Pokie:
    15 april 2014
    joh....je gaat fors terug in tijd als je weer in NL bent
  3. Dick O.:
    15 april 2014
    Wel heel mooi dat je het meer vanaf je dakterras ziet liggen. Zie je de bergen ook? En ben je van plan daar nog iets te gaan bekijken?
  4. Ineke:
    15 april 2014
    Happy New Year dan maar :-)... Wanneer we de jaren gaan aftellen daar en hier, ben je nog niet eens geboren... misschien ook wel leuk???
    Altijd gevaarlijk je bemoeien met zuipschuiten in de lorum, al willen " vreemde ogen nog wel eens dwingen" die van jou kennelijk niet... Geniet maar lekker verder van al je prachtige ervaringen. Knuffel
  5. Fransje:
    15 april 2014
    Je hebt de Nepalese girl-power van nabij meegemaakt! En wij maar denken dat het een westerse vinding was, hihi!
    Groetjes en veel plezier,
    Fransje