van single naar suite vervolg

15 april 2014

Nu had ik gehoopt dat ik in de suite kon blijven maar helaas ik werd over geplaatst naar een hotel aan de andere kant van de straat dat voelde vervelend maar toen Jezus aan de sleutel hing dacht ik dan moet het goed zijn. Het rook wat raar ze zeiden dat het de nieuwigheid was maar volgens mij waren het de raar ruikende witte balletjes in de badkamer. Heb deze toen maar even ingepakt. De kamer was prima en ook de douche. Voor het ontbijt ga ik wel weer terug naar het oorspronkelijke hotel. Het zou maar voor 2 nachten zijn en toen ik vanmorgen vroeg voor een kamer zeiden ze dat die er niet was aan de kant die ik graag wilde. De Australiërs bleven 2 nachten langer... Nu wist ik dat 2 Grieken vandaag vertrokken en heb toen gevraagd of ik hun kamer kon. Dat kon nu lig ik in een suite op het dak maar stel je daar niet te veel van voor het is eigenlijk best wat verouderd... En ik heb geen gordijn maar wel een ventilator ...

Ik vraag me ook een beetje af of ik niet beter in andere hotel had kunnen blijven maar voelde me een beetje gepoepled ... En de wifi is hier beter.... Ach zal ergens goed voor zijn...