de hond

7 mei 2014

De hond haalde werkelijk mijn slechtste kant naar boven!! De hond was een puppie van de straat gehaald door de dames die al in het huis waren. Kleine hondjes houden van spelen en met haar nageltjes en tandjes ging ze ons te lijf! MAAR ik was bij de traveldocter geweest en zijn verhalen over rabies (hondsdolheid) hadden mij wat extra extra allert gemaakt betreft de omgang met hondjes!!! En nu hier mijn nachtmerrie op de stoep! Was het beestje wel ingeent .... JA HOOR had anand gezegd maar ja was hij te vertrouwen?? En echt ik schaam me diep maar wat een hekel (en dat is zwak uitgedrukt) had ik aan het hondje. (het viel ook op dat zowel de kokkin als richa het hondje niet al te fris vonden). Als ze nu al die tijd maar braaf op haar plekje had gelegen was het misschien nog wel te doen geweest maar ja jong hondje .... ;-( KOn er ook niks aan doen.

En zo liep ze mee als we weggingen, Wilde eindeloos naar binnen, sprong en beet en gedroeg zich naar mijn idee als een adhd hond maar ja was het niet gewoon een jong straat hondje....

En toen het weekend alleen! Op zaterdag liep ze weg en kwam met zwarte strepen terug. Kwam terug maar 's middags liep ze weer weg tja heb echt nog een poging gedaan haar terug te halen maar snapte best dat ik niet de gezelligste persoon was om naar terug te komen ;-) Schaam schaam. En toen ..... kwam het hondje niet meer terug, zondag morgen was ze er nog niet en ik dacht ongeluk en ja hoor de mensen aan de overkant van de straat hadden het hondje naar de dierenarts gebracht omdat het een gebroken pootje had! De mensen zorgde goed voor haar en het leek mij ook een uitkomst voor het hondje want waar gaat ze straks zijn als er niemand is?? De moeson komt eraan en zijn er geen of bijna geen vrijwilligers en wie moet er dan voor haar zorgen.

En zo werd het maandag en waren de goa dames terug en zo ook ...... HET HONDJE en omdat ze nu zielig in een doosje lag mocht ze naar binnen!!!

En zo dinsdagmorgen mijn verhuisdag vroeg uit de veren en het hondje.... had fijn haar behoefte binnen gedaan. Zeer logisch dat begrijp ik maar stinken!! Zo was het goed dat ik die dag het pand verliet ;-)!!!

1. Pokie:
    7 mei 2014
    whoehaha wat een verhaal :-)
  2. Ben:
    Woef !