coca leaf reading

24 mei 2014

Na de gemiste coca leaf reading had ik het plan opzoek te gaan naar iemand die dat kon. Op plaza des armes zijn veel dames die massages aanbieden en bedacht dat zij vast ook wel iemand wisten die in het ENGELS een reading kon geven. Ja dat wisten ze wel en er werd iemand gebeld... Maar al heel snel bleek dat het Engels een probleem was. Ja hij wist nog wel iemand maar dan moestik een half uur wachten. Dat leek me geen goed idee en vertrok richting Casa die familias :-) !! Kwam er een dame me achterna gerend zij kon ook coca leaf readen maar sprak geen Engels maar haar vriend wel. Ik met haar meegegaan naar wat bleek een massage salon. :-) grappig waar ben iknu weer terecht gekomen. Toen wij 3 ons geinstalleerd tussen de massage banken en zo ging zij aan de slag, vertaalde hij en vroeg ik! Echt dit was zo'n gezellig en bijzonder samen zijn!! En ik denk dat de blaadjes gelijk hebben:-) :-) :-) !

1. Corry:
    24 mei 2014
    Leuk. Leuk..ik ben benieuwd naar de uitleg.!!!!
  2. Miranda:
    nieuwsgierig !!
  3. Ria:
    25 mei 2014
    Hallo Sjouke,
    Wat gezellig,dat je nu twee reisgenoten hebt,met wie je nu
    samen van alles kunt beleven! Wat heb je al gigantisch veel
    meegemaakt! Die vlucht via Amsterdam leek me best
    emotioneel.Je tijd schiet nu al aardig op.Lieve groet van Ria.
  4. Agatha:
    26 mei 2014
    Hoi Sjouke! Wat fijn dat je reisgenoten zijn gearriveerd. Ik hoop dat jullie samen mooie dagen zullen hebben, dat je echt lekker op pad bent met elkaar!
    Ik heb de laatste bloggen hier achter elkaar gelezen. Oh, zo'n dame die dan achter je in de rij inens in elkaar zakt, wat een gedoe. Hopelijk ging het daarna beter met haar.
    En als ik in Spanje ben en de boer waar Donna vandaan komt ook echt geen, maar dan ook helemaal geen ander woord dan Spaans praat, wat is dat onhandig. Dus ik ga je lenen deze zomer :-)!!