vrolijk pasen

20 april 2014

Aan de overkant van het hotel waar ik nu ben staat een kerk en ook hier vieren ze vandaag het paasfeest!. Om 7.45 was de eerst dienst om 9 uur de volgende en straks om 10.15 een Engelstalige dienst. Het gebouw heeft 4 lagen en mbv schermen is de dienst overal te volgen ook buiten!! Heb net een poosje buiten erbij gezeten. Iedereen op zijn paasbest en het begin lied is zo onroerend!!! Met z'n alle staand en voluit geeft zo'n mooie, warme sfeer!!! Bijzonder om dit mee te maken.

En wat staat er op de kerk:

Never never never give up you are a winner

Jesus loves you

Mooi begin van de India reis en iedereen die dit leest!!

Heb er een foto van

Fijne paasdagen!!!!

Liefs,

Sjouke

1. Ben:
    Hoi Sjouke,
    Wat een TOP verhalen! Fijne paasdagen en veel avonturen toegewenst.
    Ben.
  2. Corry:
    20 april 2014
    Wat een mooi begin van dit stuk...echt heel bijzonder...xx
  3. Trudy:
    Vrolijk Pasen lieve Sjouke!
  4. Ineke:
    Lieve Sjouk,
    wat een geweldige reisverhalen weer :-) Spannend hoor zo'n enorme reis maken en dan bagage trouble krijgen en hoe er dan mee wordt om gegaan in andere culturen... Fijn dat alles toch nog goed is gekomen. Hihihi... het maakt je verhaal overigens nog veel interessanter.
    Ik wens jou ook een heel mooi Paasweekend. Het is in elk geval al goed begonnen in die kerk. Ga heerlijk genieten van India, lieffie, ik blijf met je mee lezen... Knuffel
  5. Jacqueline Maastricht:
    23 april 2014
    En dan ben je er!! Tjonge jonge maar het is alweer gelukt hoe dan ook. Hoi :)