vakantie

20 mei 2014

Vanmorgen weer wat Spaanse lessen. Zit in een klasse van 3 en het is best grappig de leeftijd van de andere 2 bij elkaar opgeteld en dan kom je bij mijn leeftijd ...!

We leren zinnen en woorden maar mijn slaaphoofd heeft wat moeite om 4 uur op te letten. En als traktatie zit ik nu super fijn in een restaurant op plaza de armas en ze hebben er wifi!!! Dus kan ik mooi mijn verhaaltjes schrijven. Net zo genoten van een pizza!!! En als toetje zo door naar de Starbucks :-) !! Echt een feestdag!!

Morgen na school maar eens kijken of ik wakker genoeg ben voor bezoekje aan het compania de Jesus!

Liefs en slaap lekker allemaal!!

Sjouke

1. Pokie:
    21 mei 2014
    Hola chica .... veel plezier in ZuidAmerika :-)
  2. Dick O.:
    Heerlijk Sjouk, je bent toch echt geen ontwikkelingshelper (met geitenharen sokken en zo)!! Straks kan je in het spaans bestellen bij de McDonalds, klasse!
    Blijf genieten en houd je warm. Liefs
    Dick
  3. Miranda:
    21 mei 2014
    Heerlijk Cusco, echt een mooie stad. Geniet van al het moois wat er is te zien en oefen je geleerde spaans in de straten, want niemand spreekt bijna engels, haha.