van single naar suite

12 april 2014

Vandaag hele pittige maar boeiende reisdag gehad maar eerst even iets anders. Na een busreis van 8,5 uur eindelijk aangekomen. Werd vriendelijk opgewacht bij de bus en ook vriendelijk mijn kamer gewezen. Hij vroeg nog is deze goed of wil je een etage hoger. Dat gaf al een klein rinkelend belletje .. Maar kon niks geks ontdekken dus ik de straat op om pokhara te verkennen. Helemaal leuk!! Voor het eerst ook even met thuis gebeld 20 minuten voor 2,10 :-). Toen terug wat gegeten in hotel en toen naar mijn kamer daar werd ik letterlijk door de aggregaat ( de power is er weer af) door elkaar geschud en rook de kamer naar benzine alle bellen gingen jnu af dit was echt geen doen. Het feest zou duren tot 21.30. Hij zei over 2 dagen mogelijk andere kamer. Liet me eerst daarmee afschepen maar de tweede keer heb ik hem echt duidelijk gemaakt dat ik hooguit 1.nacht in die kamer slaap (omdat er geen andere kamers beschikbaar waren) maar morgen echt niet en toen boos de straat op gegaan opzoek naar een vervanging :-) :-)  en dat heeft geholpen. Jiehoe heeft mijn duidelijke non-verbale houding iets fijne opgeleverd!!!! Ik lig nu in de / een suite. :-) :-) :-) :-) :-)  en met een zacht matras oh wat ga ik lekker slapen vannacht!!!!

Slaap lekker :-)

Was bijna van plan een selfie te maken zo content ben ik :-) :-)

1. Ineke:
    12 april 2014
    Goed gedaan, meissie! Wees maar trots op jezelf :-)
  2. Esther:
    Hé Sjouke,

Leuk om je verhalen te lezen!
    En die foto's maken het helemaal af.
    Vergeet geen foto's te maken waar je zelf ook op staat anders geloof je over een paar jaar niet dat je er écht bij was:)

Liefs Esther
  3. Corry:
    12 april 2014
    haha ..prima gelukt ...slaap lekker...!!
  4. Sytske:
    Hé Sjouke,

Wat een fantastische reis ben je aan het maken! Nepal is zo mooi!! Je verhalen heb ik net gelezen en ga me even aanmelden voor de rest! Have fun!
  5. Jeanet:
    12 april 2014
    goed gedaan je kan het!!!!!!
  6. Dick O.:
    12 april 2014
    De aanhouder ... slaapt zacht. Prima aktie!!
    En vandaag ook nog foto's, dat maakt het af. Ik blijf je volgen en me laten verrassen.

Dick
  7. Ben:
    12 april 2014
    Ik ga meer op je non verbale sturing letten..
  8. Boudine:
    12 april 2014
    Het klinkt nu al als een geweldige reis, zo goed dat je deze onderneming doorgezet hebt!! Heel veel plezier en een dikke knuf!!
  9. Agatha:
    12 april 2014
    oh oh wat maak je mee, boven een aggregaat in de benzine dampen, bijna dan... gelukkig nu de suite. Lekker slapen!
  10. Arjan:
    12 april 2014
    Leuk sjouke om te lezen,unieke ervaring zo te zien. Ben benieuwd naar je volgende verhalen. Geniet ervan en maak er wat van!
  11. Miranda:
    13 april 2014
    Goed gedaan !!
    Maarrr foto's ??? Ik mis wat. Waar ????!!!!
  12. Agnes:
    13 april 2014
    Geweldig! Maak er wat van!