armoedig in een chique hotel

15 mei 2014

Gister was het verhuisdag nummer 1 van 2. De ashram lag nogal een stukje van het vliegveld en gezien het verkeer wilde ik graag wat dichter bij het vliegveld zitten en na een week ashram was het ook echt goed om te vertrekken. Ik had behoefte aan een zacht bed en alles binnen handbereik ;-) en heb mezelf super getrakteerd ;-)! Stap 1 de taxi .. daar had ik mezelf niet in getrakteerd dat was een beetje jammer een auto zonder aircondituioning op het heetst van de dag en ik wist al dat het verkeer een drama is en dan bedoel ik files. Maar kon er de humor wel van inzien ;-)!

voor het geval dat had ik Pia de noorse dame alle gegevens gegeven zodat als ik niet zou smsen iemand mij zou missen. goed geregeld toch! Taxi chauffeur kwam en zag het wel zitten totdat 1 km verder op ook broer lief instapte ehhhh ga ik hier iets mee doen ... Ik heb het maar zo gelaten dacht dat de broer misschien ook ergens heen moest maar achteraf gezien was het volgens mij om 2 uur stilte te vermijden. goed idee dan bel je gewoon je broer ;-)! Na deze fijne sauna rit kwam ik aan bij een super de luxe hotel!!!! JOEHOE!!!! Durfde bijna niet naar binnen want nu was ik degene die er armoedig uitzag ;-)!!!

De eerste kamer rook naar de alcohol en die heb ik geweigerd en de tweede had kamernummer 111 kon niet beter! EN WAUWIEDERWAUW wat een fijne kamer en het bed overtreft zelfs mijn Eigen bedje thuis!!! Super zacht met heerlijk schone zachte lakens een douche helemaal fantastisch, airco en WIFI!! Echt als een vis in het water hier kon ik wel mooi 2 daagjes bijkomen en uitrusten van de 7 weken reizen en klaarstomen voor de laatste weekjes PEru!!!

En toen .... viel de wifi weg gisteravond nou ja dat kan gebeuren weet ik inmiddels maar het bleef uit de lucht oooohhhhh nee had ik het zo goed geregeld een hotel met wifi voor het inchecken voor de vluchten en dan .... geen wifi!!!

Maar gelukkig is het hier een super hotel en kan ik nu mbv de dongel alsnog internet op om zo in te checken en .... met een gratis lunchbuffet nou prettig geregeld toch en zo had ik dan ook echt een rustdag en het was heerlijk!!!

Morgen ga ik een onwijs lange route afleggen van Bangalore naar delhi via Amsterdam naar lima en dan nachtje in lima en dan zondag naar cusco!! Pff hoe heb ik het kunnen bedenken en hoe lasting is het om even thuis te ruiken...

Wat heel leuk is, is dat ik Fransje na een week taalles in Cusco ga ontmoeten!!! HELEMAAL FIJN!!!!

Lieve allemaal geen idee wanneer er weer wifi ergens beschikbaar is maar zodra het een beetje lukt meldt ik me weer!!

Liefs!

Sjouke

1. Alice:
    15 mei 2014
    Hm, lekker zo je gifstoffen kwijtraken in de saunataxi! ;-) Buen viaje a Peru!
  2. Gerard:
    Hoi Sjouke;
    Heb ik nu eens gereageerd al voor deze up-date.
    En gezien je luxe ( hotel), heb ik je voortuin maar eens onderhanden genomen en je tuinhekje alvast gesloopt ( - ;
    Komt weer goed hoor. En je weet het, "het zit van binnen".
    Groetjes en liefs; Gerard.
  3. Ineke:
    Ha meis,
    wat een planing voor je volgende land Pfff.... even via Amsterdam?? What were you thinking? :-) :-) :-).... Bij mij knalde gisteren eind van de middag ook alles eruit : internet, TV en telefoon. Het gebeurt wel eens vaker (maar meestal niet alles tegelijk) en ik kijk er maar filosofisch naar: tijd voor andere dingen. Ik wens je een hele goede reis met leuke ontmoetingen om de tijd prettiger door te brengen. Lekker met de voetjes blijven bewegen wanneer je zo'n lange vliegreis maakt. God Speed!
    Ben al benieuwd naar je indrukken van Peru.
    Knuffel met liefs :-)
  4. Kaar:
    15 mei 2014
    Ha Sjouk, succes met je hele lange reis meid! En wat heerlijk dat je zo'n goede kamer had! Lekker even wat luxe:-) Ik mail je nog via facebook! Liefs kaar
  5. Fransje:
    15 mei 2014
    Goed idee van dat afkoelen in het luxe hotel. Zo begin je tenminste een beetje opgepept en uitgerust aan je langste verplaatsing ooit! Volgens mij is de afstand Bangalore-Cuzco in elk geval langer dan Amsterdam-Sidney, wat je een aantal jaren geleden weleens gedaan hebt, geloof ik? Een hele goede reis alvast toegewenst! En ik hoop dat ze wifi hebben, want ik ben reuze benieuwd hoe het het daar is! :-)) Groetjes, Fransje
  6. Agatha:
    18 mei 2014
    Ha Sjouke, hopelijk verloopt de reis voorspoedig en in ieder geval heb je jezelf heel slim een oplaadpunt gegeven voor vertrek.Even zwaaien naar Ned op Schiphol en dan gauw weer door! Hele goede vluchten en reis gewenst. Tot in het volgende wifi punt!