india

23 april 2014

Alweer een paar dagen in India!! De eerste 2 nachten in een hotel met een fijn bed en douche en toilet, redelijk rustig buiten de tv geluiden van de buren en airco!! En dat was geen overbodige luxe!!! Wat is het hier heet!!!! Na heerlijk niks doen, uitrusten en wennen aan de warmte kwam Solomon me maandag ophalen. Opdat ik nu de enige nieuwe vrijwilliger ben heb ik privé begeleiding :-) . hij is echt super aardig en past totaal niet in het beeld dat ik had van indische mannen. Eerst was het plan om een simkaart te verkrijgen maar helaas de regels zijn veranderd en tot op heden nog geen sim. Bij de ene moest ik 3 maanden in het land zijn. En bij vodafoon moest er naast paspoort, visa en verblijf adres ook nog een bevestigings brief van green Lion (de organisatie) worden toegevoegd.... Dus hier verschil met Nepal waar je op elke hoek van de straat een sim kon krijgen zijn hier de regels al aan het binnensluipen :-) !

Daarna door de stad naar het bus station. Onderweg echt een wervel van roofvogels echt fantastisch dacht eerst dat het raven waren maar en was een variantie aan roofvogels!!!!!

De bus had airco en hele fijne stoelen met veel beenruimte, mooie plek aan het raam en ook hier .... Elke plek wordt opgevuld :-) !! En toen heerlijk zitten en kijken, kijken en nog eens kijken. Ja het lijkt echt op Nepal maar toch is het schoner, georganiseerder en voelt het fijner en waarom kan ik niet echt verklaren.

Onderweg een stop local dood erg grappig om iets van de kaart te bestellen waar je totaal geen idee van hebt wat je gaat krijgen en dan proberen maar. De broodrol in bananenbladeren was niet erg lekker maar een harde koek en een soort donut waren erg lekker. In het hotel had ik ook zomaar iets gekozen waarvan ik dacht dat ik dat in he vliegtuig had gehad ... Hihi kreeg ik een dikke pittige spinazie pap met stukken zachte kaas. Ze waren al verbaasd dat ik er geen rijst ofzo bij wilde hihi ik zal maat zeggen de stukjes kaas waren heerlijk!!!

Onderweg nog meer roofvogels ik had bijna het roofvogel boek mee moeten nemen zoveel verschillende. Bij een tussenstop was ik druk met het kijken naar het uitladen van spullen en toen ik opkeek zaten er in een kale boom zeker 50 rovers!!! Oh chips net te laat voor een foto!!!

Ga nu onderweg wordt vervolgd

1. Pokie:
    23 april 2014
    je krijgt natuurlijk steeds meer ervaring en het lijkt of je wat makkelijker omgaat met die continue veranderingen :-)
  2. Jeanet:
    23 april 2014
    Het blijft genieten lieverdje!
  3. Jacqueline Maastricht:
    23 april 2014
    Wat zou ik graag even ook in die bus willen zitten en kijken hoe het daar uitziet! Dat is toch gewoon niet voor te stellen... iedere dag weer opnieuw. Sjiek dat jij dit nu kunt sjouke.
  4. Gerard:
    Hoi Sjouke;
    Fijn dat het allemaal goed gaat en, laat ik maar zeggen, dat je het naar je zin lijkt te hebben. Sorry, heb hier geen nieuwe @mail inlog code.A.s.
    vrijdagavond w.s. weer thuis.Liefs en groetjes;
    Gérard.